Too many guests

Hejsan!
Fredag idag, fett himla skönt! Men brukar alltid vara så att jag aldrig har någon helg ändå! Brukar ha matcher och sånt, sen måste man plugga och sånt! Helgerna går så himla fort.
Men idag har det varit en rätt så bra dag, detsamma har onsdag och torsdag det med.
Eftersom att jag firade min syster idag kunde jag inte palla mig ner och kolla på nya filmen "The maze runner" som det var biopremiär på idag. Det var rätt så surt då jag viljat se den ända sedan trailern kom.
Men sån snäll syster jag är och väljer Emma före en film. Eller? Hade jag nått val? ^^
Nej skämta bara. 
I morgon har jag dock match emot BK Zeros. Vi har aldrig spelat emot dom, för senaste gången vi skulle de gav de oss W/O. (walk over). Så får se hur det går imorgon. Ganska läskigt!
Men nått positivt är att det iaf är på hemma planen, känns rätt så tryggt :)