Stan med systern min

Hej på er! Har haft en riktigt rolig dag idag. Drog iväg en sväng in till stan tillsammans med min syster. Vi var väll där ifrån halv fem till ungefär åtta. Riktigt mysig dag! Har ju inte handlat kläder på länge eftersom att jag nästan aldrig åker in till stan, men nu fick jag chansen till att göra det. Jag hittade riktigt mycket kläder. Fina var de också. Köpte även hårfärg då min röda hårfärg har nästan försvunnit. Men jag köpte samma röd färg som vanligt. I slutet hittade jag även boken "The Maze Runner". Jag ville köpa den, men sen kom jag på att jag måste läsa klart en engelska läxbok. Så får bli nån annan gång, den kostade ju även också 200kr.. Och jag hade redan gjort av med för mycket. Vi åt även på mc'donalds, vilket var riktigt gott! Bilder på kläderna får ni här :)