Serievinnare

Hej hej!
Som ni kanske hört eller sett nånstans så blev vi serievinnare. Känns verkligen bra att för första gången vinna en serie efter alla dessa år då vi aldrig kommit så långt. Kan inte bli bättre än att avsluta såhär! Vi förtjänade det här.
Efter matchen, som dock blev 0-0. Åkte vi hela laget ner till en pizzeria och käkade tillsammans, jätte trevligt! 
Nu vet jag inte vad jag ska göra, har bara lagt mig i sängen och inte gjort någonting.. ska väll försöka läsa min engelska bok litegrann.

Förresten, blev lite snopen när Jesper dömde oss idag, han är ju bara ett år äldre än oss. Men han var verkligen jätte duktig. Tillomed bättre än den domaren vi brukar ha ^^

Igår kväll var jag med Jesper ett litet tag, då vi cyklade och köpte godis, sen cyklade vi till Joakim, Alexander, John & Johan. Och hälsade på där, där dom lanade. 
Där.. Tog godiset slut, det jag hade köpt.. haha!
Men godnatt antar jag!



#1 - Marianne

Ni har kämpat er fram och var värda att få vinna serien❤️Ni har gjort
Ett toppen bra spel denna säsong som ni även kommer att göra i fortsättningen också😊god mat ni fick 😃kram❤️