Riktigt lätt?

Hej!
Folk har frågat om ifall jag kan börja blogga igen efter jag haft en bloggpaus utan att jag talat om det för er.. men jaja!
Jag bloggar oftast när jag har nått att blogga om & när jag har tid/lust..

men det som hänt under denna tid är att jag har färgat håret till ombre, jag har även lämnat in min mobil på lagning, men fick dock en IPhone 4 tillbaka när jag lämnade in en 4s?
Så pappa åker in imorgon & hämtar den rätta mobilen & samt hämtar hem en IPhone 5s gold, riktigt spännande!
Men det blir tyvärr då att gå till skolan utan mobil imorgon..

Idag hade vi matte prov, gick inte så värst bra, kanske fel på 3-4 frågor tror jag.. Sen ska vi ha del 2 nästa vecka..
Algebra är inte min stil.

Sedan förra veckan har jag använt proactiv som jag fick av min mamma, använder det dag & kväll och det har blivit världens skillnad!
Så ni som har röda ytor eller finnar, jag tipsar verkligen om att använda proactiv!

Men nu ska jag sussa, sen kanske jag bloggar imorgon!
bilder på mitt hår kommer nån dag då jag fått nån som vill ta sin tid att hjälpa mig fota!
HÅLL UTKIK!
godnatt!

#1 - Marianne

Jag kan fota; )) kul att du börjat att blogga igen; ) har saknat dina inlögg! Kram