Sväng till stan

Hejsan!
Skolan var okej, vi hade prov, gick rätt så bra, bara att jag blir flum & korvar ihop när jag resonerar.. sen råkade jag skriva att Josef & Maria gjorde Jesus, hahah, tror jag dör!
Men antar att alla gör fel någongång, hoppas jag inte får försämrat betyg för dedär..
 
Men direkt efter skolan åkte mamma, pappa, jag och Gustav in till stan.
Var verkligen mysigt & har inte varit i stan på jätte länge och köpt kläder, men det blev ju till nytta, hade ju pengar nu att köpa vad jag behövde för nu!
Nu har jag köpt allt jag behöver & nu överlever jag ett tag till! ^^
Imorgon är det Fredag, vilket är så hiiimlaa skönt! 
Godnatt! :)
 
Silvrigt halsband= 99:- ginatricot
Guldigt halsband= 99:- H&M
Svart BH= 49:- REA, Cubus
Vit bikiniöverdel= 169:- Cubus
Blå bikiniunderdel= 129:- Cubus
Svart linne= 50:- H&M
Blommig blus= 199:- H&M
Beige blus= 299:- Kappahl
Vit/grå random tröja= 249:- H&M
Vit tröja= 149:- Ginatricot
Blommig kjol= 149:- Ginatricot
 
Handlade visst för 1640:-
shiiit c: