WHOOP WOOP

Hej på er mina fina bloggläsare.
Gick nog upp någongång vid halv 9 idag för att hinna göra mig i ordning för matchen!
Matchen gick suveränt 9-0 till oss mot Åtvidaberg! Super bra spel idag!
Riktigt nöjd över min insats, men jag missade ett antal mål för att jag spelade vänster och var tvungen att skjuta med vänster fot..
Men jag gjorde iallafall en hattrick! (stavning) :D
Inte för att skryta med jag är riktigt nöjd över min frispark i krysset och min hörna jag sköt som jag gjorde mål på, de andra målet räknar jag inte med för målvakten tappa bollen när jag sköt den... haha!
Men älskar er tjejer (torstorps tjejer)! Grattis till Nora, Elenor, Tilda och Jennifer också som också gjorde mål! ♥
Nu bär det av till Lien, och kanske årets första dopp blir det nog idag, ha en fortsatt bra dag på er!
Kram!