Svar på frågestunden

Eftersom att videofyme är helt stört så gick det inte ladda upp en video på frågestunden, försökte 3 gånger, men det blev error. Så då får jag väll ta att skriva den!
 
Av anonym:
Favorit färg? 
Turkos, lila och rosa
Bästavän? 
Alla som jag är med, men mest Nora, Ejlitz, Binta, Isabelle, Fanny och Cornelia. Typ dom! men finns ju såklart flera!
Bästa som hänt dig? 
När jag gick på Justins konsert må jag tro!
Något du ångrar? 
Ingen aning?
Gillar du någon? Vem? 
Nej, finns ingen som passar mig på rätt sätt!
Kan du svara i en videoinlägg? 
Jag skulle göra det, gjorde en video, men sen gick den inte ladda upp som jag skrev förut!
Vem är snällast i klassen? 
Alla är väll snälla när man såväl lärt känna dom!
Jobbigast i klassen? 
Haha alla, varje lektion får lärarn damp på oss.
Längtar du tills åttan? 
Nej!
Gitarr/ piano? 
Piano
Katt/ hund? 
Hund
Pojkvän/ vänner?
Vänner
 
Av Elin:
Tillsammans med nån? Vem? 
Svara på det förut
Bästa vänner? Både killar och tjejer 
Sa tjejer förut, men killar är väll då Simon, Jesper, Armend och Anton
Något du längtar till? 
Ingenaning?
Bästa minnet?
Nån gång när jag var liten, jag gjorde det med Cornelia!
 
Av Binta:
Är du singel? 
Ja
Är du lycklig?
Antar det? xd 
Är du uttråkad? 
Nja, ja det är jag väll!
Är du ledsen? 
Nej
Är du italienare? 
Nej, haha!
Är du gravid? 
Nej
Är du full? 
Som fan ;)
Är du en cooling? 
Klart jag är!
Är du från Irland?
Ah, det är jag.. nej! 
Är dina föräldrar fortfarande gifta? 
Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
Nej, men om det skulle varit Justin Bieber skulle jag tro på det!
Har du nånsin blivit sårad? 
Ja!
Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade?
Ja det kan jag väll ha gjort?
Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? 
Ja, tror det?
Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? 
Nej
Är du kär? 
Nej
Vill du gifta dig i framtiden?
Ja
 
Av Anonym:
Skulle inte du flytta?
Jo jag skulle det, men sen ja.. vill inte snacka om sånt :/
Snyggaste killen i 7.a? 7.b? 7.c? 
Asså finns inte så många jag tycker är as snygga, men de som ser bra ut är väll:
7a: Armend, hans klädstil! :3
7b: Anton
7c: Sebasthian
Går du på några sporter?
Ja, fotboll!
 
Av Sara Thunberg:
Hur känns det att ha fått en lillebror? 
Det är väll kul!
Roligaste spel? (du har skrivit att du brukar spela) 
Haha, ja.. men det är väll Black ops 2! :)
Din vän du känt längst? säg både kille&tjej 
Kille: Simon
Tjej: Cornelia
Hur känner du över din blogg? 
Att den är väldigt tråkig, har oftast inget intressant att blogga om, haha!
Hur är du som person? 
Ingen aning? men jag försöker väll att vara snäll mot alla!
Hur är du mot dina kompisar?
Omtänksam, försöker ha lite humor, haha.. sen typ ja tänker på dom före mig själv!
 
Det var alla frågor, hoppas ni fick de svar ni förväntade er på eller något sånt.. haha!
Hörs!