FRÅGESTUND

eftersom att det var ganska så länge sedan jag hade min senaste frågestund, tänkte jag att vi kan köra till med en till.
För er som inte vet kanske någonting om mig eller vill veta mera!
Det är bara fråga alla frågor ni har att ställa!
Så fort jag fått ganska så många frågor, ska jag göra mitt bästa för att kunna svara på dom.
[Antingen skriftligt eller i ett videoinlägg!]
 
#1 - Anonym

Favorit färg?
Bästavän?
Bästa som hänt dig?
Något du ångrar?
Gillar du någon? Vem?
Kan du svara i en videoinlägg?
Vem är snällast i klassen?
Jobbigast i klassen?
Längtar du tills åttan?
Gitarr/ piano?
Katt/ hund?
Pojkvän/ vänner?

#2 - ELin

Tillsammans med nån? Vem?
Bästa vänner? Både killar och tjejer
Något du längtar till?
Bästa minnet?

#3 - bästa binta

. Är du singel?
. Är du lycklig?
. Är du uttråkad?
. Är du ledsen?
Är du italienare?
Är du gravid?
. Är du full?
. Är du en cooling?
. Är du från Irland? .
Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Har du nånsin blivit sårad?
Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade?
. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?
. Är du kär?
. Vill du gifta dig i framtiden?

#4 - Anonym

Skulle inte du flytta?
Snyggaste killen i 7.a? 7.b? 7.c?
Går du på några sporter?

#5 - Sara Thunberg

Hur känns det att ha fått en lillebror?
Roligaste spel? (du har skrivit att du brukar spela)
Din vän du känt längst? säg både kille&tjej
Hur känner du över din blogg?
Hur är du som person?
Hur är du mot dina kompisar?