Hej på er!
Inte bloggat på länge pågrund av att jag inte haft så mycket bilder att dela med mig av..
Igår var jag och träna med Nora, hennes pappa och min pappa. Sen gjorde jag inget mer förutom att kolla på film senare på kvällen.
Idag har jag bakat bullar, och ska på träning snart.
Även har min hamster fått ett sår bakom hans högra öra. Jag har en tanke om att det kan va att han har öroninflamation eller en tumör i örat som kliar och han försöker att klia i örat, men inte kommer åt och kliar bakom örat istället.
Verkligen orolig för min lilla gullis, orolig för att det kan va en tumör..
Vill nämligen åka till veterinären, men har ingen veterinär i närheten. Gud, nån som har något förslag om vad jag kan göra?
 
#1 - Ellen

Elin! Vi har ju en veterinär i norsholm❤😘

#2 - Anonym

finns ju veterinär i Finspång elr...? kolla Norrköping elr Linköping annars...

Svar: i finspång tar de bara emot kaniner, katter och hundar. Var där med min gamla kanin för 2 år sen, och aldrig att jag ska dit mer.. min kanin vart avlivad där... :/
Elin

#3 - Anonym

http://www.norsholmsdjursjukhus.com/index.htm

http://www.nksk.se/

Två riktigt bra ställen! Inte långt ifrån Finspång! <3