veckan

angående bloggande så har det blivit jätte tråkigt, liksom, varför ens blogga? när man har samma läsare vartenda dag och man tappar lusten av allt bloggande? :/
 
Jaja, min vecka har väll varit jätte bra enligt mig, men inte enligt mamma.. som klagar på att jag sitter inne..
Var på EM match förra helgen som jag kanske skrivit? Sen dagen efter tränade jag. Sen har jag hälsat på Nora och hennes familj med min familj och ätit grillat och haft allmänt kul!
Även badat i lien.
Sen de senaste dagarna så har jag varit med Cornelia och spelat nya sims.
Mitt sims som jag beställde igår det kom idag, så antar att jag ska spela det lite nu!
Ikväll kommer jag va själv hemma, fast kommer att umgås med Cornelia då, käka gott osv.
Verkligen tråkigt att tänka att sommarlovet är snart slut, ungefär 1 månad kvar bara... usch!
Men hoppas ni har det bra, så kanske vi hörs senare! 
Adios amigos!