inte haft någon lust

hej på er!
mitt liv rullar på, har ju som sagt jullov nu, vi slutade i fredags. När jag kom hem ifrån avslutningen la jag mig i soffan och kollade på film hela dagen, samt kollade jag på samma film på kvällen igen för att den vart så himla bra! I morse drog jag iväg till gymmet med Nora och gymmade i ungefär 1 och en halv timme.
Efter det drog jag, mamma och Gustav ner till centrum för att köpa julklappar! Hittade massor av roliga saker som jag ska ge i julklapp till folk!
 
Men för ett tag sen kom jag hem ifrån Malin (en i min släkt) som vi firade! Vi åt, hade kul och åt jätte god efterrätt!
Nu sitter jag vid datorn och snackar skype med Johan, riktigt kul!
Längtar också väldigt mycket till julafton, den kommer att bli super! Granen klädd, julskinkan står i ugnen och alla dessa lampor och ljusslingor sitter uppe, känner verkligen julkänsla, men det finns ju ingen snö..?