Fredag

Hej!
Ja, råkade försova min litegrann i morse så fick en kick, gjorde i ordning mig sen stack te skolan så jag hann tills 7.45 då var jag i skolan, men jag hade ju inte ätit! ^^
Sen efter Engelska lektionen fick jag en 5:a av Natsima & gick och köpte en macka!
Maten var ju inte sådär god så man kunde äta den, det var vårulle, så jag åt ingenting! c:
Men sen har det vart ganska okej tills SO, älskar verkligen SO vet verkligen inte varför? Men bästa läraren ann-charlotte har vi i SO! så det är ju bra! :D
Ville egentligen ha henne som klassföreståndare, men fick inte henne.. D:
Jaja, shit the same... D:
Vi hade också kontitions test & sprang 2km.
Jag klarade det! men sen kom jag hem, då duschade jag & ååt! :D
Sen klädde jag på mig & städade massa här hemma för vi ska få gäster ikväll, Emma min syster fyllde ju 16 den 21september, så vi firar henne idag!
Men jag tror jag ska dra ner och köpa godis sen, har inget godis här hemma. Har vart väldigt godis sugen idag.
Juste, igår var jag med Cornelia & pratade massor av kul, åh dagen! <3
Men Cornelia är bäst, man kan snacka om allt med henne!
Kännt henne ända sedan jag var liten! :')
När vi var små satt vi på en gunga & sjöng " Jag ska följa dig genom eld & vatten, över land & hav. Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå ". Det är precis så det ska va!
Åh, skickade sms med henne för några dagar sen & skrev massa sött & långa sms!
ÅH ÄLSKAR DIG CORNELIA! <3
Kommer lite bilder nu från igår, några bra vart det ju/ väll!.
Hoppas ni har en bra Fredag då, hoppas min också blir bra, nu ska jag slappa lite innan alla kommer & stökar till det..! c:
Hejdå!