SOMMARLOV OM NÅGRA TIMMAR

Hej!
Dagen har varit jätte bra! I skolan kollade vi först på film, som var the hunger games, fortfarande lika bra fast man sett den 10 gånger innan!
Sedan efter det gick vi ut alla i klassen och körde några lekar. Sedan även i slutet av dagen hade våra klassföreståndare bakat kladdkaka och köpt glass till oss som vi fick äta.
Känns som att vi blivit fetton för vi fått fika vartenda dag denna vecka!
När jag kom hem var jag jätte trött, vet inte varför? men jag sov kanske i 15 minuter tills jag insåg om jag sover kanske jag somnar helt och missar fotbollsträningen. Så jag höll mig vaken.
Kom hem från träningen för något tag sen som vi var 5st på, och har duschat!
Kollade på film nyss som hette "Charnobyl Diaries" den var väll bra!
 
Imorgon är det avslutning så det blir skönt, sen på fredag drar jag till liseberg! 
Hoppas ni har haft en bra dag, så hörs vi imorgon, godnatt!