Breathing

Hej!
Som ni kanske ser bloggar jag inte så himla mycket, men det är ju som sagt som jag sagt tidigare att jag inte orkar att blogga längre. Liksom jag bloggar för ingenting, så jag har funderingar på att kanske lägga ner bloggen?
Beror på hur ni mina läsare vill ha det. Men jag har också ingenting att blogga om.
 
Igår kväll kollade jag på Scary Movie 4 med Emma och Erik som kom hem ungefär 11 och fråga om jag ville kolla på den med dom, klart jag ville!
Men dagen i dag har väll varit bra hittils, somnade med Gustav imorse när mamma kom in med han för att väcka mig, men Gustav väckte mig, och sedan somnade han själv, samt jag. Sen kanske vi sov i 1 timme tills jag kände att han vakna, jag gick ner, kollade lite film och sen städade lite och duschade efter det.
Snart är det ju skola vilket är jätte tråkigt, känner redan nu att hur man kommer ens orka att gå upp ur sängen? Sen allt pluggande och skit.
Nu sitter jag på mitt rum, musik i öronen och checkar datorn litegrann. 
För nån vecka sen var jag på smultronstället, som jag nog inte skrev här, men det var verkligen jätte mysigt iallafall!
Ha det bra så hörs vi kanske!