a morning with my friends

Hejhej!
Dagen idag har varit awesome. Vaknade ungefär 10, och jag var verkligen jätte orolig om  jag hade försovit mig.
För vid 12 skulle jag va vid vinbjörsparken.
Dit cyklade jag med Binta och Ejlitz, vi visste att vi skulle va de ända som kom prick 12, och de var det, haha!
Så vi väntade kanske en kvart tills alla andra sedan kom!
Vi åt, hade kul och snackade olika saker!
Sen fick vi en idé att gå och köra minigolf, så det gjorde Ejlitz, Fanny, Evelina och jag!
Jag slutade på 2.a plats medans Evelina vann!
Det var jätte kul, sen skulle Isabelle hem under tiden vi spelade minigolf vilket var tråkigt.
Men vi stannade kvar ett tag till, körde lite "låt frågesport" vilket var jätte kul!
Sedan började alla frysa så vi cyklade hem!
Nu har jag kommit hem, tagit en till dusch idag eftersom det kliade fruktansvärt över hela min kropp efter gräset som finns där. Och nu sitter jag här vid datorn för en gångs skull typ och har ingen aning om vad jag ska göra.. Även när vi cyklade hem och innan vi gjorde det, fangirlade Fanny och jag lite tillsammans, haha sjukt kul och random allt va, hahaha!
Men imorgon är det skola, och jag vill verkligen inte. Känslan av att tänka att skolan börjar imorgon, sen får man prov och sen 1 år kvar tills nästa sommarlov är och sen ska vi börja 9:an nästa år.
Jaja, nu ska jag sluta skriva så hörs vi nån annan dag, hejdå! ♥