Igång igen!

Hej på er!
Denna bloggen har legat nere i snart ett helt år, den har varit väldigt inaktiv. Men faktiskt så har jag fått insiativet nu att börja blogga litegrann igen, bara för skojhets skull.
Somsagt heter ju jag Elin & är en tjej på 16år. På min fritid gillar jag att spela in videos till Youtube och streama litegrann då och då. Jag äger en youtubekanal med 2100+ prenumeranter & en twitchkanal med 1000+ followers.
Jag har precis börjat gymnasiet, Teknik linjen, och trivs väldigt bra där för er som undrar.
Jag kommer börja igen för att det kanske kan vara kul för mina älskade prenumeranter & se vad jag faktiskt gör om dagarna då jag inte sitter bakom kameran.
Hoppas ni vill följa med på min resa, jag ska försöka vara så aktiv som jag kan & har tid med.
Ha det bra!

ps. imorgon har jag studiedag, det har inte ni! ;)