Sjukstuga

Hejhej!
Varit sjuk hela mitt lov.. blev sjuk på måndagen, eller direkt efter jag kom hem ifrån cupen. kanske även var sjuk under cupen vilket jag tror, kände mig inte så bra under den, men spelade ändå mitt bästa!
Cupen gick bra tills andra matchen vi körde, vi ledde med 4-0 och matchen var precis slut, men vi körde litegrann på övertid.. Binta ruschar i värsta farten, varför gjorde hon de? som sagt fick hon åka iväg till sjukhuset.. och Binta som är våran lilla glada skatt.. de 4 andra matcherna gick ju inte bra utan henne då. Samt var fanny förkyld, så vi var 2mann mindre..
Den sista matchen dömde domaren vi hade fel.. de andra laget gjorde mål på en frispark som igentligen inte skulle varit.. men vi förlorade endå!
Efter den matchen pratade våran ledare med de som hållde cupen, och det hade ju förståss blivit fel, men de kunde inte göra nått åt det.. så vi fick delad 5 plats..
Sen hälsade de "välkomna tillbaka nångång" man bara "haha, aldrig i hela livet!!!"
 
Men ja, riktigt roligt sportlov har jag haft då som bara legat hemma och kollat på tv alla dessa 4 dagar..
får ligga hemma imorgon också, sen är det bara 2 dagar kvar..
Har massor saker jag måste göra. Måste också in till stan, handla kläder och köpa en bikini.
Men om mamma går med på det har jag hittat en som jag ska beställa.
Nu ska jag se om jag får igång sims, har ju inte haft chansen att köpa en ny DVD spelare till min dator, så får de hur de går och hoppas på att det inte fryser fast.. 
Hejdå!
 
 
#1 - bintaaa

Naw, tack bebis! älskar dig