Someone like you

Hej!
Idag bestod dagen av en lång morgon, tog tid innan jag kom upp ur sängen..
Men skolan var rätt okej, gjorde ju somsagt omprovet och tyckte det gick hyfsat bra, men vet inte vad svenska lärarna kräver..
Sen hade jag ju elevensval med Nora, gick väl bra! Vi gjorde en WOD övning som bestod utav:
100 Utfallssteg, 100 chins, 100 dips, 100 armhävningsupphopp, 100 sit-ups. Var verkligen jobbigt i armarna!
Vi körde även duschboll efter de, vilket jag tror ingen orkade springa på, benen ramlade liksom nästan ihop! 
Åt precis pannkakor och snackar lite med folk på skype. Ska snart plugga lite till för Spanska provet imorgon! 
Trodde det var på torsdag, men idag säger de att de flyttat fram de till onsdag.. weird! 
 
Men imorgon ska jag gå hem ifrån skolan lite tidigare för att göra en sak, sen senare på dagen ska jag klippa mig. Tror de blir vanligt toppning och ingen speciell frisyr! Så ingen läxläsning för mig imorgon! 
Men vi hörs!