Godkväll

Ja, hej!
Inte orkat blogga på dagen, så mycket har hänt på samma gång typ.
Tränat rätt så mycke idag, vaknade nån gång vid 9 & messade Cornelia om hon ville ut och gå eller springa.
Det ville hon, så vi gick 1 mil.
Det var skönt i 1 timme, men sen började det blåsa & vi hade bara munkjackor på oss. Men kul var det för vi snacka om alla möjliga saker som vi inte snackat så om på länge!
Sen när jag kom hem efter att vart ute i 1h 50minuter åt jag påskbord.
Sedan gick jag till Cornelia och vi spelade lite Sims.
Sen gick hon och jag hem och åt tårta, påsktårta som man var tvungen att klippa i för vi hade godis snören på den.
Efter gick vi till Cornelia igen och sen hem till mig och dansade och hade skoj.
Så rört på mig ganska mycket idag.
Imorgon blir det inte så mycket att göra, godnatt!