Dream about

Hej, förlåt för att jag inte bloggade någonting igår. Men orkade verkligen inte, hade först gympa då vi skulle göra en WOD träning. Sen har vi ju elevens val också på tisdagar då jag har gympa som val. Då gjorde vi en till WOD fast en WOD 1000. Då man ska göra 10 saker 100 gånger. Verkligen jätte jobbigt, så mådde inte så bra efter. Sen hade vi ju fotbollsträning senare på kvällen också, kändes som att man skulle ramla ihop.
Idag har jag världens träningsverk, så känns verkligen att man har tränat på rätt sätt och hårt.
 
Men har precis kommit hem från att ha gått hem från skolan med Jesper. Rättså kul att ha sällskap hem från skolan som jag inte haft på ungefär 4år snart. Tror jag ska vänta på Fanny nu och se om hon kan svara på mitt sms. Hon frågade om vi kunde va idag, och det sa jag att vi kunde, men sen har hon inte svarat tillbaka.
Så blir väll kanske att va med henne idag.
Väntar nu på att mamma och Gustav ska komma hem, inte sett Gustav sedan i morse. Blir väll att gosa ihjäl honom när han kommer hem!
 
Annars var det en bra dag i skolan med bra folk osv. Bloggar med sen, hörs! ♥