Hemma

Hej!
Igår var jag ju somsagt i Liseberg, och det var väll kul! Fick även gosedjur av ett par killar som kom fram till Isabelle och mig! Jag fick den blåa katten! ^^
Vi kom hem halv 4, och idag har jag sovit till 12.
Jag har precis varit i Mäseln med Fanny, Nora, Binta och Evelina.
Vi alla badade förutom Nora, det var jätte kul!
Det var väldigt kallt i vattnet, men väldigt varmt när man såväl kommit i. Ni får några bilder, bjuder påt!
När jag nu kom hem åt jag grillat och nu ska jag väll bara va hemma.
Väldigt skönt med sommarlov, men jag känner riktigt inte ännu att den har börjat, men whatever.
På Onsdag åker jag till Ullared, vilket kommer bli kul! Sen ska jag sova där 1 natt, sen åka till Falkenberg kanske om det är fint väder! Ha det så bra!
 
 
 
 
 
#1 - evelina

Åh vad söt blogg! ♥ Ser skönt ut att bada! :)
Åh vad gulligt av killarna på liseberg ;)

Om du vill får du också gärna gå in på min blogg och va med i dagens blogg, kram !

Svar: Tack så mycket! Ja det var riktigt skönt! :)Ja de var riktigt gulligt av dom!
Klart jag kan göra, kram!
Elin