RÄTTA TAKTER

Hej på er!
Nu är jag igång igen med rutinerna, och det känns verkligen bra!
Skolan idag var väll ganska kul!
När jag kom hem från skolan åkte jag ungefär direkt till gymmet där Nora och jag tränade mycket armar och mage. Eftersom vi har match imorgon igen så att vi skulle va friska tills imorgon skulle vi inte träna benen. 
Men antar att det blir ben på Torsdag då vi ska träna igen! Även ska vi träna något utav passen någon dag, det blir kul! (y)
De vi ska köra mot vann vi med 9-0 förra gången, men nu hade de tydligen bytt ut hela deras lag, så vi ska inte tro att vi kan gå och vinna allt jätte lätt nu.. egentligen tycker jag att det är lite orättvist att liksom bara byta ut spelare i laget om det går dåligt för dom? )
Kom hem från gymmet för ett tag sen iaf, och har duschat och ätit. Nu blir det inte mycket mer för mig idag, ta det lite lugnt, som jag inte kommer kunna göra imorgon.. Men vi hörs! 
 
#1 - Louise

åhh va gulligt :)

#2 - Marianne

Nyfiken liten lillebror♥ser upp till sin storasyster; )