FÖRSTA SKOLDAGEN

Jomen hejhej!
Precis kommit hem från en match mot Stångebro, gick ju sådär, vi gjorde mål första 5 minuterna, men sen sket det ju sig och blev 1-2 till Stångebro.. Men vi spelade bra iaf. men jag gjorde helt bort mig i början, då jag trampa fel och sköt ett skott ungefär 3 meter ifrån målet..
Fick också sitta på bänk kanske 10 minuter, och det är riktigt inte mig grej det, men jag hade hur ont som helst i min ljumske på något lustigt sätt och kunde knappt springa. Men andra halvlek var det ju bara att stå i och göra sitt bästa för laget och skita i smärtan. Vi spelade som ett lag och vi var verkligen inte sämre än dom, vi var mycket bättre! torstorp spelade jätte bra! ♥
 
Skolan idag var väll kul, att få träffa alla och snacka om massor, men vi fick dåligt schema och massa nya lärare, vilket inte är så himla kul och slutar nästan 14.50 vartenda dag.
 
Men imorgon är det ju skola igen, och allt blir normalt med lektioner osv.. sen nån gång efter skolan ska jag träna med Nora, rutiner ska igång här och börja med normala livet.
Men efter det vet jag inte direkt vad jag ska göra, ska väll iallafall fråga Nora om vi kan hitta på något efter vi tränat.
Men hoppas ni har haft en bra skolstart, och ni som börjar 7:an hoppas jag trivs.
Hade bra, hörs! 
 
#1 - Marianne

Ni var bäst heja torstorp! Tråkigt med foten hoppas att det går över!
Kul att få träffa alla kompisar igen och att man kommer tillbaka till alla rutiner igen;) bra jobbat torstorps tjejer i dag♥ kram

Svar: Ljumsken var deT!men aa!
Elin

#2 - elenor

svar: jag redigerar mina bilder som jag tar med systemkameran i photoscape, och bilderna som jag tar med iphonen redigerar jag i apparna afterlight och VSCOcam! tack så mycket elin, dina bilder är också sjukt fina! kram! :)

#3 - :)

Vart tränar ni?

Svar: Aktiv! :)
Elin