live, love, laugh

Hej, hoppas alla har haft det bra!
Det har jag haft så ganska, började med att jag fixade mig till skolan. Hade faktiskt donut i håret idag! :D
Men det har vart kanon nu den sista lektionen, hade hemsida & sociala medier.
Då gjorde Isabelle & jag en facebook sida, haha inte bara de.. vi satt och typ stördade oss litegrann...
Men sen så var vi kvar i skolan i en timme till, vi typ sprang omkring & sen satte vi oss i skåpen..
Jag vet, normala är vi ja..
Sen skulle vi försöka att göra en film, men det gick inte sådär jätte bra dåmen..
Vi typ garvade hela tiden, men sen så missade vi när de andra kom tillbaka från profilerna, men aja. Vi sprang tillbaka, hhaha!
Men den som jag ville träffa kom inte så vi träffade massa andra roligt folk! :D
Sen gick vi hem till Isabelle!
Då skulle Fanny hämta sina nycklar, sen så lämnade vi isabelle där & bara Fanny & jag gick typ ut.
Då stördade vi oss litegrann!
Men nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske ska vänta på isabelle tills hon messar om hon kunde va, för hon har typ hunddag idag!
Men hoppas ni har det bra, tror det kommer flera inlägg under dagen! :D
Kanske kan slänga till en bild på när jag sitter i skåpet här också!
Hejdå! :D