Sleepover

Jaha.. Glömde göra blogginlägg igår.. men igår så typ lanade jag med mina vänner!
När jag kan få låna Noras dator kanske jag kan lägga ut ett videoklipp på oss nån gång! (:
Men vi hade väll kul förutom att Grillen suger... de måste packa säkrare för vartenda gång så läcker min cola på hamburgaren...
Jaja, inte ätit nått men annars var det väll okej!
Fast sen på natten när vi skulle lägga oss så sjöng Nora & jag, sen kommer Binta med sitt taggiga hår & sen gör massa kullerbyttor på oss. Liksom över oss.. sen typ va hon as läskig & gjorde massa grejer som ett spöke gör i en skräck film typ..
Asså, gud.. min största mardröm är Binta!
Fyyyy!
Kunde inte sova o.o
Men blä söndag idag, hatar't.. hoppas man kan sova ganska länge så man är pigg tills skolan imorgon..
Ses!
#1 - → Amanda ←

söt bild! :)

#2 - Alicia :)

Heeeej, har några frågor!
1. Hur gammal är du?
2.har du något djur?
3 vilken klass går du i?
4. Om du skulle beskriva dig med 3 ord va skulle det vara då?
5. Har någon bästa vän?
6. Hur många syskon har du? :)

Kram.